16 Aralık 2013 Pazartesi

Gölge ve Kemik - Leigh Bardugo



Kitabın Adı: Gölge ve Kemik
Orjinal Adı: Shadow and Bone
Yazar: LEIGH BARDUGO
Seri Adı: The Grisha
Seri Kitap Numarası: 1
Sayfa Sayısı: 382
Tür: Fantastik, Büyü, Genç-Yetişkin, Paranormal
Yayıncı: Martı Yayıncılık

Martı Yayınları’nın çıkardığı Gölge ve Kemik’i iki günde bitirdim. Kitabın kurgusu çok yaratıcıydı. Vampir, kurt adam, periler vb. fantastik öğeler yerine çok daha farklı bir konu üzerinden gidilmişti. Akıcılığı sayesinde beni ilk sayfadan saran bir kitaptı Gölge ve Kemik. Daha sonra ne olacağını öğrenmek için okuyor, ama bir yandan da bitmesini istemediğim için yavaş okumaya çalışsam da iki günde bitirdim kitabı.

Kitabı, konu hakkında hiçbir şey bilmeden okumaya başladım. Ve iyi ki de öyle yapmışım. O kadar heyecanlı, o kadar merak uyandırıcı geldi ki anlatamam.

Konu hakkında bir şey yazmak istemiyorum çünkü kitabın tadı kaçabilir veya sizi daha az şaşırtacağını düşünüyorum. Size tavsiyem; kitabı, hakkında bir şey bilmeden okumanız. ;)

Kitabın sadece bir kusuru vardı; o da yazım hatasıydı. Kitabı son süratle okurken bir yazım hatasıyla karşılaştım mı kitabın tadı kaçıyor, konsantrem bozuluyordu. Ama yine de Martı Yayınları'na minnettarım; bizi, böyle güzel bir seriyle tanıştırdığı için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder