18 Mayıs 2013 Cumartesi

Dedektif Kurukafa ÇOCUK KİTABI DEĞİL!

   Bu yazımda belirttiğim üzere 2 dakika öncesine kadar Dedektif Kurukafa serisinin çocuk kitabı olduğunu sanıyordum ama bu yazı beni bu yorumumdan vazgeçmemi sağladı. Yorumları teker teker ve hiç sıkılmadan okudum. Bu yazı beni Dedektif Kurukafa serisinin bir çocuk kitabı olmadığına, daha doğrusu bu kitabı isteyen herkesin okuyabileceğine inandırdı. Serinin ilk kitabını okurken çok eğlendiğimden bu serinin devamını okuyacağımı sanıyorum. Bu kitaba çocuk kitabı dediğime hala inanamıyorum. İsteyen herkes okuyabilir. Hem kitabın çocuğu genci yoktur, okunmalısı vardır. Okuyun :)

   Eğer siz de bu sürükleyici seriye başlamak istiyorsanız hiç vakit kaybetmeyin derim.



   SERİNİN TÜM KİTAPLARI:
Kitabın Yazarı: Derek Landy
1) Dedektif Kurukafa
2) Dedektif Kurukafa: Ateşle Oynama
3) Dedektif Kurukafa: Suratsızlar
4) Dedektif Kurukafa: Karanlık Günler
5) Dedektif Kurukafa: Ölümcül Sarmal
6) Dedektif Kurukafa: Ölüm Getiren
7) Dedektif Kurukafa: Lanetli Krallık
...

37 yorum:

  1. Ben ilk kitabını okumuştum ve çok beğenmiştim gerçekten :D Çocuk kitabı olduğunu sanmıyorum tabi görüşler farklı ...

    YanıtlaSil
  2. 8. kitabı 29 ağustos 2013 de çıkıcakmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8. kitabın ismi Dedektif Kurukafa: Son Direnişci Ölü Adam

      Sil
    2. kardeş şu an 2014 deyiz ve hala çıkmadı ?

      Sil
    3. kardeş 2013 de yayınlanacak demişsin ancak şu anda 2014 deyiz ?

      Sil
    4. Yurtdışında o tarihde çıktı 8.kitap burda bu ay çıkacak, artemisin dediği bu. Serinin son kitabı( ışığın ölümü türkçesi) ağustosun sonunda yurtdışında çıkıyo, ve bu ay yine yurtdışında son ara kitap çıkacak aynı dünyanın sonu tarzında...dk nin resmi sitesinden öğrenebilirsiniz.

      Sil
    5. 9'a kadar var sizin dediğiniz 10 oluyor

      Sil
    6. armageddon outta here dediğim ara kitap 8,5.kitap seriye doğrudan bağlı değil 10 diye bişey olmuyo otomatik olarak.

      Sil
    7. Ölü adamın son savaşı son kitap değil The Dying of the Light ve 19 ağustos ta burda çıkıcak

      Sil
    8. Kardeş o son direnişçi ölü adam di yil bende var gerçek adı ölü adamların son savaşı

      Sil
    9. Kardeş o son direnişçi ölü adam di yil bende var gerçek adı ölü adamların son savaşı

      Sil
    10. ya kardeşim 8.nin ismi ölü adamların son savaşı ve bu son kitap değil 9 da var o da ışığın ölümü

      Sil
  3. Bi aralar bu serinin 3. kitabını okuyordum ama bir yerde unuttum yarım kaldı zaten 3. kitabından başlamıştım. Okuduğum seri bitsin bunu okumaya başlayacağım.

    YanıtlaSil
  4. Bi aralar bu serinin 3. kitabını okuyordum ama bir yerde unuttum yarım kaldı zaten 3. kitabından başlamıştım. Okuduğum seri bitsin bunu okumaya başlayacağım.

    YanıtlaSil
  5. ablam hep bu çocuk kitabı ddiye dalga geçiyo öyle değil ve dedektif kurukafa 8 şuan sadece amerika brezilya vb var türkiyeye 2014 te geliyo adı son direnişçi ölü adam ve bu seri çocuk kitabı değil

    YanıtlaSil
  6. ben ölümcül sarmal'ı okuyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Ben Ölümcül Sarmal'ı okuyorum muhteşemm <3 <3

    YanıtlaSil
  8. Yeni kitap cikti pis yediler ile dünyanın sonu bazı cahiller icin söyliyim diyanarda var d&r gibi sloganlı olan kitapcı iste

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sence onlar yeni mi? Bir yıl oldu nerdeyse, önce sen kendi cahilliğin ile uğraş sonra konuş.

      Sil
  9. Ölü Adamların Son Savaşı'nı okudum ve bitti. 9. kitap ne zaman çıkacak, bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  10. Ölü Adamların Son Savaşı'nı okudum ve bitti. 9. kitap ne zaman çıkacak, bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  11. 8 kitabı ve 2 yan kitabinida okudum süper. Bu arada yeni kitap ne zaman çıkacak.

    YanıtlaSil
  12. 9. kitap ne zaman türkçeye çevirilicek _?

    YanıtlaSil
  13. 9. KİTAP NEZAMAN ÇIKACAK TARİHİ NEDİR BİLGİLENDİRİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  14. 9. KİTAP NEZAMAN ÇIKACAK TARİHİ NEDİR BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  15. Millet, son kitap ışığın ölümü çıkmıştır, online satışa düşmeye başladı. Hayırlı olsun. :D Burukluk olsa da seri bittiği için mutluyum, artemis süründürmesiyle tabi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işığın ölümü yan kitap değil mi

      Sil
    2. Işığın ölümü yan kitap değil mi

      Sil
    3. Hayır hayır 9. ve son kitap Işığın Ölümü, ara kitaplar şunlar: dünyanın sonu, pis yediler, armegeddon. Ana seride 9 kitap, 3 de ara kitabımız var yani totalde ^^

      Sil
    4. Işığın ölümünün 696 ile 729. Arasındaki sayfalar bi tek bende ni yok kitap orjinal yazar bilerek mi o sayfaları eksik bırakmış yoksa baskı hatası mı?

      Sil
    5. Bir de son kitap olduğundan emin misin kitabın üstünde Eğlence bitiyor. Sayılır! Yazıyor ?

      Sil
  16. Kitabın hatalı maalesef.
    Evet, okuduğunda anlayacaksın son olduğunu. :/ Ama Derek(yazarımız) blogunda 2017'de yeni bir kitap çıkarmaya karar verdi!! Yeni bir macera tarzı bir şeyler diyor, ama tam içerik belli değil, belki de seriyi darquesse'den sonra devam ettirmeyi düşünüyordur gizliden... Neyse dua edelim de Artemis bassın kitabı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :D En heyecenalı yer yok kitapta :')

      Sil
  17. her kitabını defalarca okudum müptelasıyım. 6. sınıfta başladım şuan üniversiteye hazırlanıyorum umarım ışığın ölümü finalse de tatmin edici olur... siparişi verdim çarşamba günü geliyor kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. final deil 1 tane daha 2017 de geliyor :d

      Sil
  18. her kitap biribirinin devamımı ona gore alcam

    YanıtlaSil