13 Temmuz 2014 Pazar

Okuma Şenliği Kitaplarım


Ortadakileri renkli, soldakileri siyah, sağdakileri ise kaşık olarak dizdim ki rengarenk olsunlar :)

  • Hiç Lisa Gardner okumamıştım. Şenliğe nasipmiş. 
  • Tanrıça kitabını merakıma yenik düşüp almama rağmen hala okumadım.
  • 2 DEX kitabı kaldı okunmayan: Gece Okulu ve Yemin. Hepi topu 5 tane vardı zaten.
  • Dan Brown'ın sadece Cehennem kitabını okudum ve adamın üslubune hayran kaldığım için Kayıp Sembol'ü de almak istedim. Ablam sağolsun doğum günümde hediye etti bana. Tekrardan teşekkür ediyorum kendisine :)
  • Çember serisini çok merak ediyordum. Seriye ya Yeşil'le başlayıp Siyah'la devam edersin ya da seriyi Siyah'la başlayıp Yeşil'le bitirirsin. Yani ''Yeşil'' kitabı hem serinin ilk kitabı oluyor hem de son kitabı. Böyle değişik bir seriyi kim merak etmez ki? Unutmadan, bu seriyi de abim almıştı. Ona da burdan tekrardan teşekkür ediyorum :)
  • Adam Fawer'ın kitaplarını övenler fazla. Ben de Olasılıksız'ı seçtim. Empati de vardı bir zamanlar. Kayboldu sanırım :/ Umarım bulurum.
  • ...ve kimsenin dilinden düşüremediği kitap Aynı Yıldızın Altında... Çoğu arkadaşım -hatta hayatında hiç kitap okumayanlar bile O.o- bu kitabı çok övdüler. Ama nasıl bir övme! Vır vır vır vır durmadan kitaptan bahsettiler. Bir ara konuşurken nefes almayı unuttukları için önümde düşüp bayılırlarsa ne yapacağımı düşünmedim değil hani. Neyse, bu kitabı da arkadaşım sandığım bir şahıs hediye etti. Eh bari ona da teşekkür edeyim. Ne de olsa düşünmüş de, keşke düşünmeseymiş diyorum şimdi. Neyse canım diğer kitaplarla devam edelim biz :)
  • Saksı Olmanın Faydaları'nın kapağında Emma Watson'la Logan Lerman'ı gördüğüm an aldım kitabı. Nedense ilk başta filmini izlemek istedim. Filmde çok iğrenç sahneler vardı. O kısımları ileri sararak izledim filmi. Ne olduğunu anlamışsınızdır herhalde? Umarım kitap daha iyidir.
  • İngilizce kitap olan The Jones Family'yi İngilizce'mi geliştirmek için aldım. İngilizce'ye çok meraklıyım da ;) Stage 1 bu arada.
  • Çalıkuşu kitabını diziyi görene dek bilmiyordum. Diziden bahsetmişken, Kamran'ın oyunculuğu sayesinde ona hayran kalmamak elde değil *-* ...değil mi Burak Özçivit değil de Kamran hayranları? 
  • Şeker Portakalı, yasaklandığı için çok merak edip hemen almama rağmen birkaç yıldır kitaplığımda okunmayı bekleyen zavallıcık bir kitap. 
  • NT'de 3 al 2 öde kampanyası vardı. Ben de daha önce hiç okumadığım ama ismini her yerde gördüğüm için Sait Faik'in elime geçen ilk kitabı olan Mahalle Kahvesi'ni arka kapağını okumadan ''Sait Faik iyi yazmıştır, herkes övdüğüne göre...'' diyerek aldım kitabı. Arka kapağını okumamamın sebeplerinden biri ''üşengeçlik'' de olabilir aslında, haklısınız ;)
  • Daha önce Kürk Mantolu Madonna kitabını ödünç alıp okurken nasıl olduysa kitaba su dökülüp altı çizilen cümlelerin mürekkebi yayılmıştı her tarafa. Bu nedenle bitirememiştim kitabı. Umarım bu sefer bir kaza olmaz :)
  • Bilgelik Öyküleri Cengiz Erşahin'in okuduğum ilk kitabı ve kesinlikle son olmayacak.
  • ...ve son olarak Uçurtma Avcısı... 2 yıl önce aldığım kitap. 12. sayfasına geldiğimde Fen hocama okuması için verdiğim kitap. Kitabı okuyan çoğu kişinin ağladığı kitap. Okumaya sabırsızlandığım ama yine de ertelediğim kitap. Sen ne hallere düştün böyle? 

  Canım çıktı yaza yaza. İlk defa okuma şenliğine katılıyorum ve ne kadar heyecanlı olduğumu anlatamam. Bir tek bu kitapları çekebilmek için neler çektim bir bilseniz...ama sonunda çekebildim ve yazımı da yazdım. Şimdi sadece yazıyı sonlandırmak kaldı ve ben nasıl sonlandıracağımı inanın bilmiyorum. Bloga böyle uzun uzun yazmayı çok özlemişim. Kim ister ki bloga yazdığı yazıyı sonlandırmayı? Kimse. Çünkü yazı yazarken insan içini döküyor, rahatlıyor, azıcık da olsa kurtuluyor dışarıdaki hayattan. Şimdi siz söyleyin: Kim ister böyle yazıları sonlandırmayı? Kim??!!

Okuma Şenliği soruları ve cevaplarım için TIK TIK

3 yorum:

  1. çoğu okuyup keyif aldığım kitaplar , çember serisinden sadece yeşili okudum ne yazık ki , olasılıksız en güzeli , hepsini keyifle okumanı dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Size de keyifli okumalar :)
      Fotoğraftaki çoğu kitapta keyif almanız ne hoş! Umarım ben de severim. Sanırım Yeşil değil de ''Siyah'' demek istediniz. Blogunuzda Çember serisine ait bir tek o kitap var çünkü.

      Sil
  2. Siyah , Siyah :)Kapak yeşil ya , :D

    YanıtlaSil