9 Ocak 2014 Perşembe

Paranormal - Kiersten White



İlk başlarda yazarın dilini bilmediğim için biraz zorlandım. Hep ''yahu'' kelimesini kullandığı için afalladım ve çeviri biraz garipti bana göre. Ama bir yerden sonra kitap beni içine çekti ve akıcılığı sayesinde hemencecik bitti. Bu yazar kendine özgü garip bir dili olduğu için çok hoşuma gitti. Favori yazarlarımdan biri olmaya hak kazandı Kiersten White ♥ 

Kitabın konusu çok farklı: 
Evie bir paranormal, yeryüzünde paranormal yaratıkların dış görünüşlerinin arkasında yatan bütün çirkinlikleri
görme yeteneğine sahip nadir insanlardan biri ama o normal olduğunu düşünüyor.
Aslında kendisi Paranormal Tecrit Ajansı için çalışan bir paranormal avcısı. 
Evie'nin en yakın arkadaşı bir denizkızı, eski sevgilisi bir peri ve şimdi de bir biçim değiştirene aşık! 
Ancak Evie, Paranormal'lerin yok olduğunu haber veren bir kehanetin tam ortasında ve ne yapacağını bilmiyor. 
Şimdi sıra onda! Paranormal'leri bir tek o kurtarabilir!
Acaba Paranormal'ler kurtulabilecek mi? 
yoksa,
Evie'yle birlikte bütün Paranormal'ler yok mu olacak?!

İyi ki bu kitabı almışım. Çok sevdim ^.^

1 yorum:

  1. Listeme ekledim. Çok sağol ya çok güzel anlatmışın sen:)

    YanıtlaSil